luni, 15 decembrie 2008

Primiti cu dioxina?

Buna dimineataaaaa, la mos Ajun……!!!!!! Daaaaa, mai este pana la urari, o aruncatura de batz, dar nu am stiut cum sa-mi fac intrarea !!!!!!!!! Si cum ochii tuturor se umezesc in aceasta perioada, la auzul unui colind, am profitat si eu de acest mic artificiu!

Am cam lipsit, dar motivat!!! Nu v-ati dat seama?! Asta este, inseamna ca nu sunt suficient de enervanta, o sa ma straduiesc sa evoluez in aceasta directie ! A vrut tzara "ostashi" sa o pazeasca de dioxina si m-am conformat!!!!!! Mi-am pus " uniforma" si am pazit " granitzele" , inutil, dar ce conteaza! Desfasurarea de fortze creeaza impresia de sigurantza, atat !!!

Taman acu' cand tot romanul viseaza cu ochii deschishi la purcelushi , se trezira europenii sa ne spuna ca mititelul cu ratishor, venit taman din Irlanda, a " papat" inainte sa fie rapus, ceva dioxina ! Si de aici a inceput mobilizarea generala; pe unde a intrat porcushorul, unde s-a dus, cu cine s-a imprietenit, cum dam de el ? Nu mult a lipsit sa angajeze astia un medium, ca sa intre in legatura cu " spiritul" sa-l intrebe unde este si daca s-a ...."reincarnat", in vreun salamior ceva !!!!!!! Rasul lumii, frate! Nu m-ar surprinde ca serviciile secrete sa fi cautat si ele, ratishorul rozaliu !!!! Valuri multe, aplauze la scena deschisa sau blamari in serie, toate la un loc au creat un tablou pe care am incercat sa-l intzeleg. Nu l-am inteles. Dar ce conteaza! M-am ales cu ceva !! Zau! Am inceput sa simt ca vin sarbatorile!!!!! Pai, daca nu plecam de la job la ora 21, mai vedeam orasul impodobit, braduletzi, globushoare langa globushoare, muzichii si lume care mishuna dupa cadouri si cadouashe! Nu, clar nu vedeam, ca dupa job aveam alte treburi. Hei, treburi, nu.......treburi !

M-am mutat ! Nu vretzi sa stitzi, am febra musculara si la ....corzile vocale. Pana si la degetzelele mici de la picioare... Mi se parea o nebunie, mutatul, abia asteptam momentul, in mintea mea asociam aceasta manevra cu culorea roz, turcoise, galben !!!!!!! Aiurea! Cand mi-a spus sotzul meu ( ce ciudat suna, nu m-am obisnuit cu termenul!!!!), deci cand mi-a spus Ursul sa chemam prietenii sa ne ajute, mi-a sarit tzandara " adica trebuie sa mobilizam tot mapamondul, pentru faptul ca ne mutam noi?" Recunosc, Doamneeeee, am gresit, nu o sa se mai repeteeeee. MEA CULPA URSULE, nu stiam ce vorbesc. Data viitoare voi lua legatura si cu ET daca este cazul, cu martzienii, cu venusienii cu oricine frateeeee, oricineeee, numai sa nu mai car pungi, pungutze, cutii, cutiutze, haineeeeee, hainutzeeee.... Am fobie acum; daca vad la un loc mai mult de doua pungi, imi vine sa vars. Dupa ce am finalizat mutarea, ne-am dus in Cora sa cumparam ceva sa avem in casa, am spus bineee, in casa, pentru ca frigiderul inca nu l-am adus !!!!!! Si cand am ajuns sa platesc, mi-a fost imposibil sa le pun in pungi, le aruncam asa cate una in cos !!!! Pana s-a indurat doamna de la casa si le-a pus ea !

Acum am alta problema; de cand m-am mutat, adica de o noapte si 2 zile, am devenit paranoica cu curatzenia ! !!! Il urmaresc peste tot in casa sa nu cumva sa mute ceva, sa mishte vreun obiect, sa lase vreo picatura de apa pe chiuveta !!!!!!!!! Nu ma recunooosc ! Eu totushi sper sa fie de la oboseala si sa-mi revin ! Ca daca as fi in locul Ursului as muta totul, as "rupe" echilibrul.

Niciun comentariu: