joi, 2 aprilie 2009

De dulce

"Fiind baiet paduri cutreieram, si ma culcam ades langa izvor, iar bratul drept sub cap eu mi-l puneam, s-aud cum apa suna-ncetisor: un freamat lin trecea din ram in ram, si un miros venea adormitor". Ei da, cu asta se ocupa nenea Eminescu atunci cand era baiet. Sa vedeti cu ce se ocupa Andreea. Urmeaza o postare de dulce. In toate modurile posibile. Tocmai vinerea. Post in post. Sa iertati mierea, insa ma aflu inca sub impresia puternica lasata de seara de miercuri.

Sala Palatului. Ora 19.15, 19.20.Trecem de bodyguarzi, desi nu eram spalate pe cap. Ne gasim locul. La cucuietii din deal. Dupe posibilitati. Si ne asezam. Admiram sau nu tinerele domnite prezente. Si, de ce nu, si tinerii domniti. Am vazut o palarie ciudatica. Un top fara umeri. O pereche de pantofi bej super comozi. Sau asa am crezut noi. Ne-am ales cu un pix, dat de niste domnisoare care faceau reclama la ceva. Sala se umplea incet incet. De la vladica pana la opinca. Si tineri si batrani. Si in cuplu si in gasca. Si cunoscatori si curiosi. Si civilizati si mai putin civilizati. Aaaa, si inainte de a intra, am gasit si vreo doi bisnitari. Care strigau cu voce joasa, reglata cred de foarte multii paznici, ca vand bilete. Of course, la suprapret.

Nu mi-am imaginat niciodata ca sala va fi arhiplina. Sau ca se va face bisnita cu bilete. Sau ca sala va trai spectacolul la asemenea intensitate. In fine. Prima bila neagra, faptul ca au intarziat inceperea show-ului cu jumatate de ora. Cred ca a venit si vreun manager intarziat si au stat sa il astepte. Se sting luminile si incepe smecheria. Dupa primele doua minute eu aveam un zambet tamp pe chip. Colocatara sisut era toata o mirare cum de oamenii aia se misca in halul in care se misca. O doamna colega era data pe spate de felul in care aratau dansatorii. Peste tot in sala zumzete apreciative.

Dupa primele doua dansuri se simtea un fel de tensiune. In sala. Puteai sa o tai cu cutitul. Poate din cauza muzicii, poate din cauza a ceea ce se intampla pe scena. Mie una mi s-a paraut ca tot ceea ce au facut artistii in lumina reflectoarelor a fost mai mult decat dans. Cu alte cuvinte, se poate face dragoste si altfel decat fizic. Sau asa mi s-a parut mie. Am mai spus candva ca dansul e una dintre cele mai bune metode de a-ti verifica nivelul de comunicare cu partenerul. Ok, recunosc, cei de pe scena erau profesionisti, nu aveau probleme in a-si da cu stangu-n dreptu'. Adica stangu' ei in dreptul lui. Cred ca si Mihai Petre ar fi avut numai cuvinte de lauda.

Asadar, tango seduccion. Daca mai vin vreodata oamenii astia la noi, mergeti de-i vedeti. Sunt tari. Si pleci de acolo impacat. Si cu beteriile incarcate. E un spectacol orgasmic.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Sa nu-mi spui ca ai fost si la salsa aseara, orgasmic 101%.

Despre ce spectacol vorbesti?

Jefa

Andreea spunea...

Nu, nu am fost la Buena Vista. Si stiu ca am pierdut ceva sublim. Asta este, poate data viitoare.

Vorbeam despre Tango Seduccion.

Bine ati revenit pe glia noastra!