miercuri, 10 septembrie 2008

Eu si Maria Basescu

Concurs: cine ghiceste primul care este asemanarea dintre mine si inca prima doamna, primeste ceva. Nu stiu inca ispita, da' ma gandesc. Ia sa vedem: nu avem aceeasi varsta, nu-l impartim pe Basescu (va reamintesc ca cititi blogul Andreei, nu blogul unei blonde de la Cotroceni), nu avem taine comune cu "succesuri", nu impartim aceeasi viloaie. Nu aratam la fel, nu ne imbracam la fel, nu suntem tunse de acelasi hair stylist (de fapt eu sunt tunsa de o coafeza, ea de un hair stylist). Pe mine nu ma asteapta soferul, eu voi fi sofer pentru altii. Eu voi conduce, pe ea o conduc altii. Eu nu stiu chestiile vitale ale tarii, ea nu stie chestiile mele vitale. Eu nu stiu dedesubturile razboaielor din lume, ea nu stie picanteriile razboiului dintre mine si baba de la parter.

Cu toate astea, exista o asemanare. In curand, sper ca intr-un curand destul de apropiat, vom imparti aceeasi pasiune. Nu, nu pentru Baselu'. Nu, nu pentru shopping la Paris. Pentru echitatie. De mic prichindel, mi-am dorit sa fac echitatie. Nu am avut aceasta sansa. Nu-i nimic, incep acum. Nu o sa mai fac de performanta cum imi doream, o sa fac de placere. Ideea nici macar nu mi-a apartinut. Ce mai conteaza. Important e ca e o idee faina. Asa ca, fericita de decizia luata, cu usoare umbre deasupra acestei fericiri cum ca nu as avea cum sa finantez si aceasta nebunie, caut locuri de invatat despre caluti. Si, pe cine sa intrebi, cine poate fi mai avizat in animalute, decat un doctor veterinar? Va redau, cat de cat, conversatia cu Blondutza. Sper sa nu se supere, ca nu i-am cerut voie sa fac publica aceasta discutie, insa e pacat sa se piarda in negura vremii, nesavurata de cat mai multi.


"Ma duc la.........................ECHITATIIIIIIIE"

"Wow, ce mistooooo, stii ca am facut si eu in tinerete, la clubul Olimpia; sa vezi ce mistoooo o sa fie cand o sa trebuiasca sa perii calul, ca nu te sui doar pe el si gata; trebuie sa ai si grija de el; sa vezi cand o sa fie murdar si plictisit; sa te duci, ca o sa-ti placa rauuuu; caii iti dau o stare de calm, de bine, o sa-i iubesti; daca apuci si superi calul, esti mancata, este atat de inteligent incat o sa te faca sa-ti para rau ca l-ai suparat; asa ca morcovei in geanta, cateva cubuletze de zahar, din cand in cand si ceva verdeata ca tine de foame; si sa-ti povestesc de febra musculara la greeeu, o sa te doara noada; pozitia corecta: dreapta in sa; musculatura picioarelor incordata, usor ridicata in fata; pozitia este usor aplecata, dar totodata dreapta; faci febra musculara si la limba; e frumos rau; te-ai mai urcat pe cal? nu, a, atunci sa ne intoarcem: pana o sa te urci pe cal, o sa blestemi toate dulciurile mancate in exces, ca asa am facut eu, dar nu-ti face griji"

Eu zic " nu imi pune o scara, ceva?"

"Ba daa, sta un sclav cocosat si te urci pe el; de unde scara? este scarita de la sa, care se misca imagineaza-ti !!!!!!!!!!"

Eu insist: "nuuu, tata, mie sa imi puna o scara, un scaun ceva"

"Daaaaaa, din elicopter sa te arunce in sa. buuun, sa trecem mai departe: te impinge instructorul de fund, de ce o apuca, te urca in sa si te vezi acolo suuuus; si asta nu-i nimic; si incepe sa mearga botic cald si moale si sa te tzii ca o sa te tziiiiiiii".

"Come on, cat de sus.... ia sa ma sui eu pe birou sa vad cat e de sus"

"Pai in puii mei, te urci pe ponei? eu ma gandeam ca pe cal"

"Ce ma, un cal e mai sus decat un birou?"

"Nuuuuuuuuuu, ma lashi, sa vezi gol in stomac prima oara si sa vezi ce misto cand iti va spune instructorul strange ...fundul !!!!! adica musculatura incordata in traducere !! o sa-ti vina in cap fel si fel de idei."

"Nu mai mananc dulciuri ca sa ma pot sui, nu?"

"Trebuia sa nu mai mananci in ultimii 10 ani !!! si o sa ti se para prima oara ca se uita calul cu repros la tine pe tema dulciurilor ! e frumos, sa te duci."

"Cum, ma, sa se uite calul cu repros?"

"Zau, parca iti spune din priviri simte-te si nu mai manca dulciuri, adu-mi-le mie ca eu nu pot sa ma duc sa-mi cumpar!!!! si cand ii dai sa manance ceva din palma, sa nu te puna dracu' sa tii palma stransa; tii palma intinsa, ca altfel te prinde cu buzele si te musca"

Si conversatia a continuat inca vreo cateva ore, pe aceeasi tema. Concluzia: medicu' veterinar tot medic veterinar, echitatia nu e asa un sport pentru oricine, calu' se poate uita si urat si poate si el sa pofteasca la chestii lumesti, gen dulciuri si alte alea, el are voie sa aiba kilograme in plus, instructorul e la fel de nesimtit ca ala de la scoala de soferi, ca in orice alt sport e greu inceputul, adica pana te vezi in sa. Nu e un hobby deloc ieftin, da' chiar de-ar fi sa incep sa vand din casa, tot ma duc sa incerc. Nu sterg eu asa usor imaginile cu Black Beauty sau cu Dr. Quinn, care nu parea deloc ca se incorda (si nu, nu era din cauza fustelor lungi pe sub care nu se putea vedea) si la cat a fost serialul de lung as fi vazut eu daca ar fi avut febra musculara. Asa ca.....gata, m-am hotarat. Dupa ce vin de la Barce si imi vine Leutul, pe cai!!!

3 comentarii:

Anonim spunea...

esti dusa mai andreea

Andreea spunea...

cam sunt si nu cred ca ma mai pot intoarce :)

Blondutza spunea...

Cenzura de acum in colo, femeieeeeeeee!!!!! Trebuie sa fiu atenta, ce perle scot, ca esti imprevizibila!!!!!!!
Esti dusa femeieeeeeeeeeeeeeeee, sustin " anonimul" si mai pun si de la mine !