miercuri, 24 septembrie 2008

Pic pic pic

Offf, acasa. Romania. Probleme. Rutina. Job. Trafic. Blocaje. Hoti. Toamna. Vecini. Obligatii.

Nici nu coborai bine din avion, ca gata. Hait: vin instalatorii sa sparga in baie, ca sa repare nu stiu ce scurgere, sa nu ii mai ploua babei de la parter in casa. Bine. Sa sparga odata ca m-am saturat. Au si nervii mei limitele lor. Pai ce, credeti ca e greu de spart? Neee, s-a spart. Pute a canalizare in toata casa. Vecina (a se observa ca nu mai e baba, e deja vecina) a avut dreptate. Din cauza mea ii ploua ei, indiferent de anotimp. Daca tot ne puseram pe gaurit, hai sa umblam si la sifoanele din baie. Hai, ca eu oricum sunt cheala! Pai da, da' pentru a umbla la sifoane, trebe sa oprim apa de la subsol. Pai, s-o oprim. Eee, da, da' ne trebe cheie. Hai la administrator. Niciun succes. Omu' e in spital, cu o tumoare nu stiu de care, urmeaza a fi operat. Fuck, acu' se gasi el sa se imbolnaveasca, acu' cand mie imi arde buza sa repar tevi? Saracu'.

Mai am eu un prieten. Presul de bloc. Adica presedintele. Unu mititel si betiv, care are si el actiuni la Petrom si, afland ca tata are ceva legaturi cu astia, ma intreaba mereu de actiunile lui. Il sun. Ma redirectioneaza spre responsabilul de scara. Si uite asa, ping pong cu nervii mei. Pana la urma, las instalatorii sa se descurce cu el, ca parca vorbesc aceeasi limba.

Instalatorii...un vis. Le zic: sper ca nu imi faceti gauri in toata baia. Nu, nu, domnisoara, decat 10 placi de gresie. Pai, 10 placi de gresie sunt in toata baia mea. Imhm, pai da, ca trebe sa spargem si la chiuveta, si la cada. Bine, zic, da' terminati repede? Sigur ca da. In doua trei zile. Da, numa' ca trei zile lucratoare, incepand de vineri. Ok, deci tot weekendu' pute a rahat la mine in casa, chiuveta si cada nu pot fi folosite. La lighean, ca sa nu uitam de unde am plecat. Bine ca ne-au dat unda verde la wc. Ca, vorba unei prietene, faceam drumuri pe la vecini : "buna ziua, vecina ma lasati si pe mine la dvs la toaleta?" (ca in clasa intai: toooovarasa, ma lasati sa fac pipi?). Peste doua trei ore, aceleasi nevoi (sau, mai grav, altele), alta vecina. Si tot asa.

Bine, sa trecem peste "fara dus, fara spalat pe maini, pe fata sau pe dinti in baie". Cu gaura asta cat mine cand mananc cum ramane? Pai, ramane asa, ca mai avem de lucru. Au, Doamne ia-ma tu pe mine. Pai pe aici nu imi intra mie sobo in casa, ca nu cred ca sobo pleaca undeva in weekend? Nuuu, nu sunt sobolani. In cel mai rau caz, gandaci. Aaaa, pai asa mai stam de vorba. M-am linistit. Gandacii nu reprezinta o problema. The more the merry. Poate se intalnesc cu aia din bucatarie si pun de-o petrecere sau, mai bine, de-o imperecheala. Asa, mai variez si eu speciile.

Ok, lasa, noi sa fim sanatosi si sa se repare ca sa nu mai fim mitocani in ochii vecinei de la parter. Eee, draci, de unde. Credeti voi, oare, ca apreciaza cineva ca eu o omor pe sora-mea sistematic, sa nu mai taraie scaunele de la bucatarie ca le omoara vecinilor nervii? Sau ca, de cinci ani, la mine in casa nu a fost nicio petrecere cu muzica data la maxim, asa cum ar fi normal intr-un apartament in care locuiesc doua tinere? Sau ca, de multe ori, nici nu m-am frichinit prea mult in pat, ca sa nu o deranjez pe vecina de la parter? Va spun eu, nu conteaza. Conteaza doar ca baba (a se vedea ca a revenit la statutul initial) nu e bagata in seama. Whaaat? Pai, oare, eu oi fi atat de proasta incat sa o mai salut, in conditiile in care ea se ascunde dupa perdea cand ne vede? Ce sa fac, sa salut perdeaua? Ooof, tineretul din ziua de azi....

Deci, casa pute, de spalat nu se poate spala nimic si nimeni, decat in bucatarie sau in lighean. Am gauri in toata casa, vecinii ma considera o nesimtita, cei din metrou fugeau azi de langa mine, desi jur ca m-am spalat (in lighean, e drept, ca pisica), bani nu mai am decat vreo doua zeci de lei pana pe 3, in casa sunt -15 grade (s-asa era frig la mine, da' de cand cu gaurile alea negre, e si mai frig, parca), ma napadesc amintiri din nou. Partea buna: redecorez baia pe banii alor mei (sa-mi traiasca), a venit toamna, sunt cat de cat sanatoasa si am fost in Barce. In rest, Doamne ajuta-ne!

2 comentarii:

Blondutza spunea...

Unu' si cu unu'fac doi! Ce ne facem daca nu avem apa inainte de nuntaaa? Aaaaaa????????
Si mai am o dilema...., pentru mine nimic, nicio petrecere, paranghelie, priveghi ce o fi, ca doar m-am hoootarat in final, ma marit!

Andreea spunea...

Tot ca pisica si inainte de nunta. Si de unde stii ca pana atunci o sa am?