marți, 18 noiembrie 2008

Astazi marti ...13 noiembrie !

Astazi daca ar fi fost 13, nu m-ar fi mirat de loc ! Dar nu a fost! A fost in schimb ziua aceea minunata, cand toate merg in oricare alt mod decat struna !

Dimineatza la sapte fara ceva s-a oprit lumina... Nu ar fi fost o tragedie daca nu era ziua in care plecam mai tarziu la job, ziua in care as fi vrut sa lenevesc un pic la TV cu o cafea aburind. Vise taica, vise. Imi dau drumul la apa si ma duc sa beau o cafea ...rece. Din ce in ce mai mult simtzeam un nou factor care imi provoca un disconfort. Ce sa fie...? Ooops, era frig... aoloooo s-a oprit curentul...., deci centrala e in pauza, caldura niet, apa calda niet !!!! Pica si faza cu baia ....! Ma hotarasc sa mai stau in pat, inca ceva vreme pana ce vor da drumul la curent. Bine ca m-am razgandit ca altfel stateam pana la ora aceasta in pat, a se intelege ca defectiunea nu a fost remediata nici pana la aceasta ora.

Asaaaa, sa revenim la martzi 18 noiembrie, ziua pe care as reboteza-o marti 13 noiembrie !! Imi incalzesc apa sa imi fac un ...dush !!! O nebunie de experientza, mi-am amintit de vremurile de demult, cand apa calda era o raritate, cand curentul " pleca" tocmai cand incepeau cele doua ore de program TV, cand caciulile si hainele groase le pastram cu sfintzenie pentru statul in casa, uneori le spuneam si .........pijama, cand pe geam se formau stelutze de gheatza, dar nu in exterior, ci pe ....interior !!! Frumos a fost cand a trebuit sa combin apa muuult prea calda, cu apa muult prea rece de la robinet; nu mi-a iesit...., asa ca am avut parte de o " baitza" cu apa calaie, intr-o baie fara lumina si unde friguuul isi facuse salash.

Am supravietzuit, asta conteaza !

Ma mobilizez sa ma imbrac, cu toate ca imi venea sa ma infofolesc bine si sa sar in patutzul ...rece. Dresul, evident cu firul dus; mai aveam un dres nou, ma uit cu interes la culoare si o apreciez, deschid cutia, cand surpriza ... si acesta e rupt. Asociatzi voi cuvintele NOU/RUPT si sirul de epitete care a urmat. Asa, nemachiata nu puteam pleca, unde sa ma ...oglindesc dat fiind faptul ca era intuneric peste tot? In geam ?!!!!! Inspirata blonda?!!!! Nuuu, dispeeeeraaaataaaa...!!!!!!!!!

Si toate acestea adunate, tocmai in ziulica in care venisem acasica la mama mea, in casutza draga, unde este cald si lumina, unde apa calda nu trebuie ....asteptata si nici intampinata cu flori ( !!), unde patul este ...mareeee si comod, unde cafeaua lu' tata este buuuna si calda tot timpul! Oare sa fi fost complot?!!!!!

Un comentariu:

Andreea spunea...

Ti-am zis ca acasa e de cateva saptamani in alta parte. Nu la ai tai. Vezi ce se intampla daca incalci legile naturii? Tragedii...