miercuri, 12 noiembrie 2008

Balada pentru o blonda

Cred cu tarie ca in fiecare bruneta, satena, roscata si alte smucite de culori ale podoabei capilare, exista si o particica blonda. Da' blonda blonda, nu asa. Mie imi plac blondele. Cateodata. In bancuri. In viata de zi cu zi, imi cam mananca ficatii. Am descoperit ca pana si eu, bruneta brunetelor, am o particica blonda. Pacat ca nu e particica aia de ii face pe barbati sa fluiere. E particica aia din bancuri. De rasul curcilor.

Blonda e de obicei pitzi. Si pisi. Nu conteaza ce si cum. Conteaza doar culoarea parului. Blondele sunt tipele acelea de trec prin mall, imbracate pana-n gat, pe tocuri de 15. Si ii fac pe multi sa saliveze. Si sa le pice caviarul din lingurita. Sau furculita. Sau din ce o fi el. Caviarul. Pentru a fi ingurgitat. Si blonda trece. "Pisi, pisi, pick me, pick me". Patetic. Cine sa ii mai inteleaga si pe barbatii astia? Scot mereu bancuri cu blonde. Si rad. Si isi dau coate. Dar cand apare o blonda au nevoie de pampers.

In trafic, blondele sunt iar blonde. "Cine e la volanul masinii aleia, de e parcata pe linia de tramvai? O femeie. Aoleo, o fi si blonda! La cratita!". Asta pana ajung in campul vizual al posibilei victime. Cand ajung langa ea, mai mai ca se ofera sa o duca pe blonda. Cu tot cu masina. In brate. Pana in pat. Anyway, veti vedea ca mereu blondele au trecere in trafic. Poti sa fii tu super soferita. Sa ai ani buni de experienta. Tot nu te lasa nimeni sa iesi din benzinarie. Stai ca proasta. O ora. Pai o blonda, o blonda iese in maxim, dar maxim, 30 de secunde.

Pentru o blonda, bolovanul ala de la mall coboara in parcarea subterana ca sa caute tiketul de parcare. Sau poate pentru ca ii era frica de faptul ca blonda ar fi blocat iesirea tuturor mafaldelor din minunatul loc de inalta cultura? Nici nu mai conteaza. Important e ca prostovanul ala a coborat. Fara succes. N-a gasit omu' tiketu. Blonda s-a descurcat. Mai cu o ocheada, mai cu un piciorus purtator de mussette, mai cu un zambet larg. Pe mine m-a distrat. Ma distreaza, in general, toate blonzimile.

Gata cu critica bietelor blonde. Sa revenim la ce vroiam eu sa zic. Adica la partea mea blonda. Care iese la iveala. Din cand in cand. Mai ales cand sunt obosita. Sau stresata. Sau deprimata. Si, cum ziceam, iese la iveala. Cand caut telefonul si telefonul e sub cotul meu. Cand intru la baie la job si e bezna; si ma gandesc eu ca s-a ars vreun bec; si ma chinui sa elimin in aceste conditii vitrege cei doi litri de apa recomandati de doctor; dupa ce caut cu lanterna de la telefon sapunul lichid si alte cele trebuincioase, in vederea igienizarii labutelor, intra o colega bruneta mereu si apasa intrerupatorul; si se face lumina. Cand pun cartofiorii la fiert si ii uit pe foc; si cratita se arde. Cand las fierul in priza si il aud in miezul noptii cum se aprinde se stinge, se aprinde se stinge. Cand port in geanta luni intregi rujul pe care nu-l folosesc nicicand si, tocmai in ziua in care am nevoie sa fiu sexy si rea, realizez ca am schimbat geanta si rujul l-am lasat. Cand vreau sa plec de pe loc si frana de mana e trasa. Cand ajung la casa cu cosul plin si realizez ca nu am portofelul. Cand 22-17 este egal cu 6.

Nu stiu cum se face, dar sunt inconjurata de blonde. Muulte. Care cu furci care cu topoare. Imi sunt prietene. Si ma distreaza uneori sa vad cum au trecere. Cu tot cu blonzimile lor. Si cred ca se ia. Blonzimea. Dar numai aia de ras. Ailalta de te ajuta nu se ia. Zic prietenele mele ca ala e sarm. Si cu el te nasti. Din asta n-am. Daca mi-as face eu plete blonde? Mi-ar sta ca naiba. Desi naiba asta e brunet. Dar cred ca a fost blond la origini. Ca de-aia e el asa smecher. Asadar, ma voi face blonda. Sa vad cum e. Vreau si eu sa se spuna bancuri despre mine. Si sa ma simt si eu importanta.

PS: pana si berea e blonda. Toata lumea e blonda. Cele mai misto papusi Barbie sunt blonde. Diiiscriiiminaaare!!!!

4 comentarii:

Blondutza spunea...

Salutam echipa ...Frantei !!!! Si o invitam la discutzii, blonde, brunete, nu conteaza, inspirate sa fie !!!!!! Discutziile, evident !!!!
Cat despre cat de blonda esti tu, ar fi muuulte de spus !!!!!!!! Ai cateva suvitze, recunosc, dar ai sharm cat toate blondele la un loc ! Asa ca am putea deveni un picutz invidioase , daca iti vopsesti blanitza !!!!!!!

Andreea spunea...

Multumesc! Esti dragutza! Nici nu stiu cum s-o interpretez. O fi de bine? Sau oi fi si eu blonda? Pana si eu?

Blondutza spunea...

Faza cu " esti dragutza" nu face parte din repertoriul tau, ai preluat-o, nu te caracterizeaza!!!!!! Brrrrrrr, deja?!

Andreea spunea...

:)) No comment