miercuri, 12 noiembrie 2008

Capcanele...mall-ului!

Astazi de dimineata, la stiri, ce-mi aud urechiushele: "supararea patronilor de mall-uri si supermarket-uri, vis a vis de cei care parcheaza peste noapte in spatiile lor de parcare". Ha !!! Auzi, suparare!!!!!!!!! Mai baietzi, potoliti-va! Cand omul, blond ce-i drept, a dorit sa iasa din parcarea mall-lui, nu a fost chip, nuuuuuu!! Parca eram in basmul cu Fat frumos si vrajitoarea cea rea!!! Cand drumul devenea lin, vrajitoarea arunca pieptenele si cresteeeea o padureeeee sau.......o bariera, cum vretzi sa-i spun !!!!!!!!

A fost o data ca niciodata, acum doua saptamani (!!!!!!!!), insa mie mi se pare ca a trecut o viata de atunci !

Era ziua in care mergeam la "salonul de cumparat frumusetze la kg" , ziua in care multumeam in gand lui Dumnezeu si parintilor ca nu m-au facut...... toooantaaaaaaa si blonda, ci doar bloooondaaaa, deci un singur element comun cu jdemiile de pitzi ce frecventeaza acest salon !

Si cum in zilele premergatoare nuntzii mele si nu numai, blogorica draga mie ( shhhhh, fara comentarii !) a fost trup si suflet, nu a putut rata tocmai acest episod !!!!!

Asa ca m-am dus sa o iau de la job, pentru ca toata ziua si toata noaptea daca am fi stat impreuna tot mai aveam ceva sa-i povestesc, tot mai trebuia sa punem ceva la cale, tot mai ramasese ceva de dezbatut. Am evitat ca prin urechile acului sa devin inger inainte de vreme, deci sa ratez nunta, cand am trecut pe rosu, fara sa-mi dau seama ( pentru o cauza nobila, ma grabeam ), insa am realizat ulterior cand ....."am facut sex "cu un numar impresionant de soferi !!!!!!

Am luat-o pe blogorix si target-ul a fost Unirea, sa cautam ciorapi, 6 deni, mofturi de tanara mireasa (hai ca nu stie toata lumea ca sunt sora cu Tutankamon!) . Una si cu una fac doua , unde parcam?!!!!! La dracu' in praznic, evident, atunci nu am realizat ca este chiar acolo, dar cand a trebuit sa ne ducem dupa masina, a fost un vis !!!!!! ( mama avea si laptopul cu ea, eu aveam ...tocuri de 12 si Andreea imi suporta miorlaiturile cu stoicism !!!!!!!!) Am parcat legal, deci hop domnul de la parcare, "cat costa? intreaba blonda. 1,5 pe ora! blonda a inteles .................15 si da-i bani omului nu 15, 18 lei ca sa-i raman si omului !!!!!!!!!! Blogorica facuse ochii mari, ca femeia realizaze ca am o problema cu leii grei, ushori sau cum or mai fi !!!!!!!! Sunt de belea, stiu! De fapt, sunt o belea! Si aici sunt muuuulti care ar sari sa spuna ..... STIM!!!!!!!

Apoi am facut jonctiunea cu mama mea draga si cu Nunush si ne-am oprit sa mancam ceva, ne gandeam noi repede. Ne gandeam prost! Cred ca au alergat aia puiul, l-au rugat sa se sinucida, l-au epilat cu ceara si l-au facut rulada, pentru ca altfel nu-mi explic de ce a trebuit sa asteptam atat!!!! Noroc cu mama, care ne-a luat fiecareia cate o jucarie razatoare si in felul acesta am mai uitat pentru moment de foame! Cred ca daca ne privea cineva din exterior eram tare dragutze, patru doamne ( don'shoare) la o sueta!! Eu expansiva si galagioasa, mama ingaduitoare si blanda, Andreea calma si dulce si Nunush "matushica" cea trandy!!!!!!!

A urmat apoi excursia catre leul parcat la dracu' in praznic, drumul catre salon, .......aglomerat ca in fiecare zi si evident problema devenita existentziala, unde parcam doamnelooor????? La mall!!!!!!!!!!!!!!!!!! Asa ca intram , oprim la bariera ne da un tichet , il inmanez Andreei cu limba de moarte si fuga, fuga sa ne facem unghiutzele ! Trei ore si jumatate a durat!!!!!! O provoc pe blogorica sa ne povesteasca cum "au vazut ochii" ei aceasta experientza !!!!!!!!!!

Gataaaa, unghii superbe, ale miresei pictate discret, spate intzepenit, al mamei mai mult ca al meu , dar gataaaaaaa, mergem spre parcare sa ne imprietenim iar cu leul, sa-l rugam sa ne ierte pentru abandon si sa ne duca repejor pe la casele noastre ! Intram in mall ca sa platim parcarea! Prima capcana! Aparatul de taxare!! Norocul......, doi tineri care-si prindeau ei urechile!!!!! Ii observam , ne amuzam ca sunt ei in cauza, deci am ratat sa se amuze altzii de mine !!!!! In fine ! Platim, mi se elibereaza o chitanta si mi se inapoieaza tichetul, okkkk!!!! Totul perfect !!!! Ne urcam in masina si eu zic ca am pus ambele tichete in ....poala !!!!!!!! Nu inainte de a afirma " sa am grija de tichete ca de ochii din cap, pentru ca altfel aici dormim"!!!!!! Retineti , era ora 21,30, mall-ul inchide la 22.... Iesim din parcare, ajungem la a doua capcana si .......tichetul, unde-i tichetul...... NU SE POATE.... nu mai este...., era doar chitanta, care nu ma ajuta. Bariera nu se ridica decat daca introduceai tichetul... In spatele meu ...coadaaa de maini, oamenii ...cu tichete doreau sa plece. Mama ma bodoganea, blogorica tacea , eu ...mi-as fi bagat toate cele, dar.... ceva ma oprea! Buuun, eliberez locul, trag pe dreapta si incerc sa gandesc..... Shhhhhhh, nu se machiau neuronii, stai linistita, doar ca atunci mi s-a parut cea mai buna idee!!!!!! Le las pe fete in masina, si o iau pash, pash catre intrarea in parcare, deci la prima bariera. Il fluier pe omul de la paza si il rog cu gals plgacios sa se duca in interiorul parcarii sa se uite daca nu cumva tichetul este pe jos. Omul reactioneaza pozitiv, se duce. Dar ....dezastru, nu este. Simt ca ma lasa inima... Blonda se gandeshte analitic, so, ca sa ies imi trebuie alt tichet, platesc din nou, imi da ok si deci suntem eliberate. Buuuuun, de unde iau tichet? De la prima capcana ! Ma duc apas pe buton, dar.... el, aparatul nu vrea sa-mi dea tichet decat daca sunt ....... cu masinaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, iar mashinaaaaaaaaa e prizonieraaaa!!!!!!!!!! Acum rad in hohote, atunci imi venea sa mor! Ii explic situatzia omului de la paza, imi spune senin, ca e nou si nu stie. Si mama ma suna sa ma anuntze ca se face 22 si dormim in mall ......

Intr-un final am rezolvat, mi-au eliberat un nou tichet prietenele domnului de la paza, da , cel nou venit!!! Si am reushit sa ridicam bariera sau sa o "omoram pe vrajitoare" , spune-ti cum vretzi !!! Asa ca, stimabililor, nu va mai plangeti ca parcheaza oamenii noaptea pe locurile voastre! Faceti ceva cu sistemul mult prea complicat pentru o blonda. Ce sa mai zicem daca blonda mai e si mireasa in devenire!!!

2 comentarii:

Andreea spunea...

Niciodata nu ai fost mai blonda. Si mireasa, pe deasupra. Si daca n-ai fi zis: pe asta trebuie sa il pazim ca pe ochii din cap ca nu mai iesim d-aci.:)))

Blondutza spunea...

Shhhhhhhhhh, numai spune la nimeni !!!!!!!
Ce zilee, ce peripetzii, ce prietena draga !