luni, 10 noiembrie 2008

Dreptul la replica



Riscant don' shoara sa ma lasatzi singura " acasa".........., cu posibilitatea de a ma juca cu "chibriturile", pe langa "aragazul deschis" !!!!!!!! Si acum stau si ma gandesc, cam cat de imbarligata sa fi fost coada dracushorului care a pledat pentru ....mine !!!!
Iti vine sa crezi ca imi caut cuvintele?!!!!!! Nu, nu sunt in pana de idei, nici de formalism nu este vorba, ma uit doar la fotografie si atat!!! Ma bucur inca o data ca am impartzit si impart bucuria mea, bucuria noastra, cu tine ! Am simtzit ca ai fost parte a frumoasei noastre poveshti!!

Adevarul este ca inconstientza ta a fost mare si acum nu ma refer la faptul ca mi-ai "descuiat usa, m-ai poftit in casa si m-ai luat in spatiu", nuuuuu!!!!!!!!! Inconstienta ai fost cand ai renuntzat la traiul tihnit si viatza linistita a ultimelor doua luni si ai intrat in cea mai mare "tornada" a vietzii mele!!! ( cred ca nimeni nu a asociat termenul de tornada, cu fericirea !!!! eu insa pot sa o fac, pentru ca ce s-a intamplat in viata mea in ultimele luni a fost ca un vuiet, am avut senzatia ca timpul s-a oprit, ca toamna s-a transformat pentru o clipa in " prietena mea, vara", ca ploaia nu s-a inventat, ca frigul era odata, in povestile bunicilor, ca Tiza intzelege graiul nostru si mi-a confirmat ca nu se va urca cu labutzele pe rochie.......!) Si automat imi vine in minte intrebarea: din ce se nashte aceasta inconstientza, aparte de cea distructiva, aceasta inconstientza care a creat momente superbe???? Din sentimente profunde, din gesturi nobile facute insa... atat de firesc, din cuvinte potrivite in acele momente in care panica imi anihila reactziile sau mi le...... acutiza ( cred ca nu vei uita prea curand cum am pierdut tichetul buclucash si am ramas "prizoniere" in mall!!!!!!), din dorintza ta de a impartzi si ultima secunda libera cu mine!!!!!!
Cu voia ta, nu m-as limita numai la aceasta postare, pentru ca imi este imposibil acum sa concentrez toate sentimentele traite , in ceva care sa aibe cursivitate !
Acum doar am vrut sa va spun ca va MULTUMESC stimata don' shoara, pentru ca m-ati suportat pe mine si nenumaratele mele temeri, ca ati ajuns la Starea Civila inainte de a spune DA si inainte ca totzi invitatzii sa se isterizeze la auzul intrebarii " unde este Andreea?", ca nu v-a lasat inima ( la propriu!!!!!!) in cursa mea contra cronometru coafor - acasa ( !!!!!), ca ati fost domnishoara mea de onoare, "moraliceshte vorbind", ca ati citit pe buze in biserica ce am vrut sa va transmit, ca ati "fugit din raza mea vizuala " inainte sa vad ochii dumneavoastra jucand in lacrimi, ca m-ati sustinut, ca ati acceptat bratzele deschise ale familiei mele si dragostea lor, ca ati fost mereu langa mine si ati anticipat urmatorul pas !
Un milion de pupici bloooonziii, blonziii!

2 comentarii:

Andreea spunea...

Bine ati venit! Incepurati cu poooza. Acusi o sa ma vada toti cei care nu m-au mai vazut de cand haul. Si de care ma ascundeam smechereste. Si cu succes. Frumoase cuvinte, asteptam sangele. Sa curga. Am deschis usa. Astept sa intri in competitie. Te provoc sa scrii cat mine si mult mai bine. Sa inceapa distractia!

Blondutza spunea...

Va curge si sange, nu te indoi de acest aspect ! Doar ma cunoshti cu bune si rele !
So, let's party!!!!!!