marți, 11 noiembrie 2008

Invitatie la scris

Asa cum probabil ati observat, de ceva zile am o invitata. La scris. Nu de alta, dar atat ma batea la cap sa scriu zilnic, daca se poate cinci postari, incat am zis sa ii servesc o portie din propria-i ciorba. Na spatiu. Da-i si scrie. Sa te vad. Cum vii cu idei noi. Amuzante. Ca sa ne citeasca lumea. Ca sa ii facem pe toti sa uite de necazuri. De crize financiare. De inimi distruse. De problemele cu banutii. Si sa nu suparam pe nimeni. Ca nu ne-am adunat aici sa suparam pe cineva. Ne-am adunat sa prezentam lumea, asa cum o vedem noi. Si de ce nu, sa ii pregatim pe unii pentru experiente prin care vor trece. Prin care trecem toti. Inevitabil.

Si te mai provoc inca o data. Scrie zilnic. In jur de 500 de cuvinte. Si nu te repeta. Si nici nu intra prea in intimitatea ta. Sau a altcuiva. Ca nu prea intereseaza pe nimeni ce facem noi. Si cum. Si unde. Si cu cine. Chestii usoare, de viata. Dar, in acelasi timp, serioase. Vitale. Tot de viata. Ia sa te vad, Blondo care esti tu blonda. Pe unde scoti camasa. Si cum ma ajuti tu sa ducem blogul pe culmile gloriei. Intre prieteni. Sa se barfeasca pe la colturi cum alea doua din DSV scriu de rup. Si ce bine le zic. Cum pun ele punctele pe i, pe j si pe unde or mai putea pune puncte.

PS: Sa scrii corect, frumos, fara injurii (ca ne mai citesc uneori si oameni seriosi). Sa scrii metaforic. Si simplu. Hai sa te vad! La treaba!!!

Un comentariu:

Blondutza spunea...

Accept provocarea, cu drag, sper sa fiu la inaltime! (1,74 e binishor nu?!)
Sa iti povestesc cum toata noaptea am " scris" !!!!!!!!!!! Mai mult de 500 de cuvinte, in mod cert, ca am reusit in final sa dorm mai mult de 3 ore !!!!!!